+Follow Dashboard
TITLE; Ending of PMR Candidate's .
Sunday 4 November 2012 | 08:12 | 0 comments
                                                   Assalamualaikum dan Hai semua :)



           Jengah jap blog yang dah berhabuk nih. hehe. korang ape cerita ?? haish ! rindu setengah mati aku kat kau wahai 'blog'. Alolalo .. kesian kau kan dapat owner macam aku nih. Takpe mulai hari ni aku akan jaga dan sayang kau okay ?

           Hyeep ... aku ni dah macam vengong sikit. mesti korang ingat aku ni dah tak betul kan ? haha. Arghhh , setelah seminggu yang lalu dan lalu dan lalu. entah bila lalulahh. hokhok. berperang dengan zionist. ceh... haha. (perah otak cari jawapan untuk pmr). Terasa tenang sikit hati nih dan lapang sikit fikiran tak kusut macam waktu esok nak ambil exam PMR . pergh.. seram seyh.. boleh pengsan terus sebelum masuk dewan tuh. disebabkan nebes sangat . hehe. kita tak bolehlah nak nebes melampau sangat sebab tak elok tau. Mama cakap"kalau nebes sangat baca bismillah banyak2 dan jangan lupa berselawat ke atas nabi" Insyaallah, kita dapat jawab dengan tenang dan Allah pasti akan membantu kita. confirm ! lepas tu, kita tawakkal banyak2 yer. sekian tips2 menghadapi peperiksaan daripada Farah Fatin ~ngee

Dan untuk kakak2 dan abang2 yang akan menghadapi peperiksaan SPM, Farah doakan korang berjaya. Insyaallah, yakinlah yang kamu boleh. Pasti boleh ! so, FIGHTING ! "Study Biar Smart, Result Biar Gempak" ~esok adalah hari yang bersejarah buat korang. Yeahh !



                                                             my pensilcase ... -,-


       
Alhamdulillah, Allah s.w.t telah memudahkan saya menjawab soalan PMR yang mengerikan tuh. okay lah. bye. Selamat Malam semua :)


Old things | New things

""