+Follow Dashboard
TITLE; Please think positif !
Friday 6 July 2012 | 03:59 | 0 comments


Assalamualikumwarahmatullahiwabarokatuh.. and Hallo my friends .ketakutan sedang menyelubungi diri saya sekarang nihh dan saya rasa sekarang ni saya dah tak stabil, i feel like crazy right now !, macam mana nihh Trial dah nak dekat aduihh .. cepat betul masa berlalu . Pejam celik pejam celik lagi 2 minggu, memang susah sangat nak percaya tapi tu lah hakikatnya. Tapi,Trial tetap trial kan ? macam baru semalam pak cik bagi nasihat suruh belajar rajin-rajin," farah kau belajarlah elok-elok macam kak Naja kau tu 8A, jangan banyak main belajar betul-betul jangan nanti kau menyesal " Haish ,apa nak jadi lah dengan diri aku sekarang nih. Wahai Farah huii ..sedarlah.
"Ya Allah kau berikan lah aku kekuatan untuk menghadapi setiap dugaanmu .. dan kau berikan lah ketenangan dan keyakinan buat diriku ini ..Saya sedar yang saya tidak sempurna. walau apa pun saya tetap kene tempuhinya juga..Di dunia ini siapalah yang tidak ada masalah kan ? mungkin ini semua ujian Allah s.w.t untuk saya .


Old things | New things

""