+Follow Dashboard
TITLE; Tahniah Adik
Thursday 26 July 2012 | 04:06 | 2 comments
Assalamualaikumwarahmatullahiwabarokatuh =)
this is me and my younger's sister posing freely, translate~ini saya bersama dengan adik saya la.. sambil-sambil tu posing la kejap hihihi. nama dia Nur Qistina Bt Mohd Ali Hanafiah. comelkan adik saya ?macam kakak dia.. haha. perasan betul lah aku nih.umur adik saya nih baru 5 tahun dan tak lame lagi nak masuk tadika, biasalah budak baru nak belajar.~nampak macam nak promote adik sendiri je kan . hehe takde makne nye.. nampak tak kiteorang pakai pingat tu. tu sempena kejayaan adik yang ketiga dia menang dalam pertandingan "taekwando" farah cuma pinjam kejap je.. hehe aduihh.. perut ohh perut, sabar lah ye... kejap lagi diisilah kau dengan makanan yang sedap-sedap.. kla bubye =)


Old things | New things

""