+Follow Dashboard
TITLE; Penat tapi Seronok
Friday 27 April 2012 | 01:23 | 0 comments
Hai kawan-kawanku sekalian, excited sangat nihh ! hehe.. nak tahu kenapa? nak dengar tak? sebenar nya saya baru balik dari camping kat sekolah.for your information "Kem Kursus Kepimpinan".Mula-mula ingatkan tak nak pergi,alasan nya~malass hehe..cikgu kata WAJIB pergi dan saya pergi membawa diri dengan keterpaksaan.Tapi bila dah habis kem nihh tahu tak apa perasaan saya? seronok gilerr tahap gaban arhh and fullstop! hehe..banyak aktiviti yang menarik membuatkan saya sentiasa bersemangat.And then, group kita orang menang beb ..at second place.


#Disini saya nak beri tahu yang kita haruslah mencuba sesuatu yang baru yang boleh membawa kebaikan kepada kita dan sebenar nya ada hikmah di sebalik semua ini.;)


Old things | New things

""